Shadow

Beleef je cruise alvast virtueel bij MSC Cruises

VR1

Interesse in een cruise? MSC Cruises en Samsung ontwikkelden een innovatieve tool die volledig meeslepende virtual reality tours van de schepen van MSC Cruises creëert. De virtuele tour wordt gelanceerd op Expo 2015 vrijdag 1 mei. Daarna stelt MSC Cruises de nieuwe, innovatieve technologie beschikbaar aan Europese topreisbureaus.

Op basis van de Samsung’s Gear VR koptelefoons en een speciaal gebouwde software applicatie, worden potentiële cruisers door vele hoogtepunten van een MSC Cruises ervaring meegenomen, nog voordat voet aan boord van een schip is gezet.

Aroma’s bijna ruiken

Tijdens deze ervaring kun je door zes kerngebieden van het schip “lopen” met inbegrip van hutten, zwembaden en restaurants. Neem plaats in het theater van het schip en kijk naar een van de vele spectaculaire shows. Daarnaast brengt de 360° zintuiglijke technologie je in aanraking met de verrukkelijke aroma’s die de atmosfeer van een MSC Cruises restaurant vullen, zoals vers fruit, rozemarijn en basilicum, vers gebakken brood of chocolade.

Deze ambitieuze stap voorwaarts zal voor de miljoenen verwachte bezoekers op Expo 2015 worden tentoongesteld. Expo 2015 vindt plaats tussen 1 mei en 31 oktober 2015 in Milaan. Op de stand van MSC Cruises H24 – Stand 139 – op de Expo 2015 kun je kennismaken met deze virtuele ervaringen.

Andere ervaringen die nog in ontwikkeling zijn omvatten virtuele tours van de schepen van MSC Cruises, die nog gebouwd worden. Dit zijn de MSC Meraviglia en de MSC Seaside. De MSC Meraviglia is een uiterst veelzijdig schip die in iedere haven kan aanmeren. In 2017 wordt het schip in de vaart genomen en heeft drie thuishavens: Genua, Marseille en Barcelona. De MSC Seaside vaart het gehele jaar door van Miami naar het Caribisch gebied vanaf de winter in 2017 en is een paradijs voor iedere zonaanbidder.

Zowel Samsung en Expo 2015, als MSC Cruises partners met meerdere wereldwijde merken, die zeer bekend zijn voor excellentie in hun vakgebied. Restaurant merk Eataly voegt een sublieme kwaliteit van Italiaanse gerechten toe aan het aanbod van de vloot op basis van uitzonderlijke ingrediënten om rijkelijk te dineren. Samenwerkingen met Chicco en de Lego Group zijn genesteld in het streven van de onderneming om onvergetelijke vakanties voor kinderen en gezinnen te creëren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.